niedziela, 25 sierpnia 2013

zarabianie w sieci

                Zarabianie w sieci przez klikanie w reklamy


-Gdzie na pewno nie zarobisz prawdziwych pieniędzy w internecie i jak nabijają ciebie w butelke
-Sprawa wygląda następująco jak się wpisze w wyszukiwarke słowo  zarabianie w sieci lub w internecie albo inne słowa związane z zarabianiem to pokażą ci się tysiące stron o zarabianiu.  Najwięcej się pokaże stron ile to ci niby zapłaca za klikanie w reklamy lub oglądanie reklam.
Żeby nie wypisywać głupot o rzeczach o których nie mam pojęcia postanowiłem się zarejestrować do niektórych serwisów które za oglądanie reklam oferują niby prawdziwe pieniądze . Oczywiście tak jak myślałem to na reklamach nie da się zbić majątku  ani żadnych przyzwoitych pieniędzy.
Po prawie miesiącu klikaniu w setki linków z reklam i oglądaniu reklam na moje konto wpłynęło kilkanaście złotych. Oprócz tego , że prawie pół ekranu miałem zajęte banerami reklamowymi i innymi to jeszcze mi się komputer zainfekował wirusami. Więc wtedy stwierdziłem wtedy że zarabianie na klikaniu w reklamy to jedna wielka ściemy.
 Więc nie ma co liczyć na zarobienie przyzwoitych pieniędzy a na zarobienie kilku złotych trzeba czekaćbardzo długi okres czasu.
  Nawet nie chce mi się zastanawiać ile czasu trzeba poświecić żeby zarobić jakie kolwiek przyzwoite pieniądze.
 Jeżeli jesteś człowiekiem zdecydowanym i chcącym zarobić prawdziwe pieniądze po pewnym czasie to warto dołączyć do ludzi którzy już od dawna zarabiają duże pieniądze w internecie i z chęcią pomogą ci zacząć zarabianie w internecie . Więc jeżeli jesteś naprawdę gotowy do zmiany swojego życia to się dołacz do nas i zarabiaj z nami Zarejestruj się z tego linku i poznaj wszystkie szczegóły http://7minutbiznes.pl/ppmatiz11/. Rejestracja oczywiście jest darmowa i naprawdę warto dołączyć do nas chyba że nadal zamierzasz klikać w reklamy i zarabiać kilka złotych.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz